Center za podjetništvo in turizem nudi pomoč:

obstoječim podjetnikom in podjetjem, novim in potencialnim podjetjem, inovatorjem, mladim strokovnjakom, kmetom, brezposelnim osebam, lokalnim razvojnim iniciativam in institucijam, društvom in klubom.

Podporne storitve pri poslovanju podjetij
Center za podjetništvo in turizem Aktualno Za investitorje Dogodki

Kontakt


Center za podjetništvo in turizem Krško

CKŽ 46, 8270 Krško
Telefon: +386 7 490 22 20
Telefaks: +386 7 492 70 80
E-pošta: info@cptkrsko.si


Poglej na večjem zemljevidu

Uporaba IKT in spletnih orodij za uspešnejše poslovanje


Center za podjetništvo in turizem Krško kot ena izmed vstopnih točk »Vse na enem mestu« pod okriljem JAPTI, javna agencija za podjetništvo in tuje investicije, izvaja tudi promocijo podpornih storitev in v okviru tega je v začetku leta 2009 organizirala brezplačno delavnico Uporaba Informacijsko komunikacijskih tehnologij  in spletnih orodij za uspešnejše poslovanje. Na delavnici je bila predstavljena uporaba informacijsko komunikacijskih tehnologij ter spletnih orodij za večjo prepoznavnost, promocijo  ter interaktivno komunikacijo in s tem izboljšanje  uspešnosti poslovanja podjetij.  

  • V podjetništvu, še posebej pa v turizmu je pomembno, da so poleg statičnih prikazov npr. naravnih in kulturnih vrednot in atrakcij posamezne destinacije, predstavitve usmerjene v dogodke v emocije in tradicijo v dinamiko področja. Slednje lahko uspešno ponazarja multimedijska predstavitev na svetovnem spletu. Google kot vodilno spletno podjetje ponuja veliko  brezplačnih orodij, ki jih uporabniki ne poznajo, omogočajo pa uporabo več funkcij, ki jih podjetje potrebuje za uspešen začetek poslovanja in promocije. Poleg tega je na spletu veliko  tako imenovanih “social networking” mest, ki jih omogočajo, da te stranke  opazijo in spoznajo. S pravilno in premišljeno uporabo, lahko dosežemo veliko število uporabnikov oziroma potencialnih strank. 
  • Med elementi sodobne promocije in interaktivne komunikacije sodijo tudi rezervacijski sistemi. Uporaba rezervacijskih sistemov izhaja iz potrebe po povečanju produktivnosti na osnovi avtomatiziranih prodajnih in drugih poslovnih procesov v turizmu. Internet je tu osnovna prodajna pot. Gradivo na temo rezervacijskih sistemov si lahko ogledate tukaj.
  • Za uspešnost podjetja je čedalje bolj pomembno imeti prave informacije v pravem trenutku. Eno izmed primernih orodij za urejanje informacij,  upravljanje s strankami in projekti je CRM (Customer Relationship Management), ki omogočajo upravljanje z informacijami in zadržanje strank ter s tem širitev obsega trga za relativno nizko ceno.  Gradivo na temo CRM si lahko ogledate tukaj

Utrinek z delavnice o uporabi IKT tehnologij in spletnih orodij
2017 CPT Krško